Økonomimedarbejder med gode kompetencer indenfor debitorstyring og kundeservice

Yder du professionel og relationel kundeservice? Har du gode kompetencer indenfor bogholderi og regnskab – og særligt indenfor debitorstyring? Vil du være en del af et skønt fællesskab med gode kolleger, hvor du kan gøre en forskel for den grønne omstilling, klimaet og fjernvarmekunderne i Billund?

Billund Varmeværk arbejder hver dag med den grønne omstilling og bæredygtige energiløsninger. Vi investerer i de rigtige fjernvarmeløsninger og andre grønne teknologier, som er med til at skabe en renere fremtid og en bæredygtig verden for kommende generationer. Alle vores medarbejdere er en del af løsningen, når vi gør en positiv forskel for klimaet.

Om jobbet

Som en del af økonomiafdelingen, der også varetager kundeservicefunktionen, vil du arbejde tæt sammen med 2 dygtige kolleger. Vi er knudepunktet for koordinering og håndtering af kundehenvendelser i Billund Varmeværk, og vores vigtigste opgaver er at sikre korrekt økonomisk drift, afregning, telefonservice og administrativ kundesupport. Herudover er HR og Administration også placeret i økonomiafdelingen. Gennem tæt samarbejde, engagement og et højt kompetenceniveau kommer vi sammen i mål. 

Økonomiafdelingen har dagligt en stor berøring med de øvrige ca. 10 kolleger samt eksterne samarbejdspartnere. Kontaktfladen er derfor stor, og opgaverne spænder bredt fra datanørderi i forhold til afregning af debitorer til rådgivning af kunder og de klassiske økonomiopgaver. Nøglen til succes er lysten til god kundeservice og flair for tal, data og logik.

Dine primære opgaver vil være: 

 

·         Debitor- og kreditorbogholderi  

·         Daglig bogføring i forbruger-/finanssystem 

·         Kundeservice – telefonbetjening og kundemodtagelse  

·         Momsindberetning, afgifter og lign.

·         Restanceopfølgning  

·         Diverse ad hoc-opgaver  

 

Kvalifikationer

Du har en relevant økonomisk baggrund med afsæt i debitorstyring, afregningsprocesser og administration samt erfaring med at yde den gode kundeservice. Der lægges stor vægt på, at du har regnskabserfaring og meget gerne erfaring med Microsoft Business Central, da vi i det kommende efterår overgår til dette system. Ellers arbejder vi i FOF – et system til Finans- og forbrugerafregning. Desuden kan du begå dig mundtligt på engelsk.

 

Dertil kan du se dig selv i følgende:

 

·         Kan arbejde selvstændigt og tilrettelægger selv dit arbejde

·         Er en god og frisk samarbejdspartner på tværs af organisationen

·         Er fleksibel og udviklingsorienteret samt ser muligheder i stedet for begrænsninger

·         Er serviceminded og kan kommunikere skriftligt og mundtligt på flere niveauer 

·         Skaber struktur og overblik samt sikrer, at deadlines overholdes

·         Trives med en alsidig arbejdsdag

 

Du tilbydes

Hos Billund Varmeværk bliver du en del af en organisation, hvor der er et godt samarbejde mellem kollegerne, og der ydes en fælles indsats for at nå de fælles mål. Vi lægger stor vægt på at hjælpe hinanden og har en uformel og humoristisk omgangstone.

Der er frihed under ansvar til at finde egne løsninger på opgaver og udfordringer, og der er gode muligheder for faglig udvikling. Du får også mulighed for at præge kommunikationen til vores kunder omkring fjernvarme og klimadagsordnen.

Tiltrædelse

Vi ønsker, at vores kommende medarbejder tiltræder d. 1. oktober 2024. Stillingen tager udgangspunkt i en 32 timers ansættelse, men vi er fleksible. Løn og ansættelsesvilkår sker på et konkurrencedygtigt niveau.  

Det daglige arbejdssted er Billund Varmeværk, Møllevej 49, 7190 Billund. Vi forventer at flytte i nye flotte lokaler til nytår 2024/2025.

Vil du være en del af holdet? 

Så glæder vi os til at modtage en motiveret ansøgning og CV hurtigst mulig. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen. Inden en eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. 

Ansøgningsfristen er d. 11. august, og vi holder første samtale d. 15. august og 2. samtale d. 22. august.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: 

·         Jacob Knudsen, Økonomichef ved Billund Varmeværk: +45 51432324 / jacob@billund-varme.dk 

·         Camilla Diener, Rekrutteringskonsulent ved INDKOM: + 45 93390515 / cdi@indkom.dk 

 

Grundet sommerferie kan Jacob ikke træffes i uge 30-32, og Camilla kan ikke træffes i uge 29-30.

 

Om Billund Varmeværk 

Billund Varmeværk er et andelsselskab, der leverer en stabil og billig varmeforsyning til sine andelshavere. Billund Varmeværk har en vision om at være den foretrukne varmeleverandør i området, at producere og levere CO2 neutral fjernvarme, at have et højt serviceniveau, at udnytte lokale energikilder og at være en ordholdende samarbejdspartner. 

 

Billund Varmeværk er i vækst.  Vi har i øjeblikket en tilgang på over 300 kunder om året, og det forventes, at kundetilgangen fortsætter de næste år. 

//